Tanie Pranie

REGULAMIN

Home  >>  REGULAMIN

REGULAMIN

Regulamin korzystania z usług Pralni TaniePranie:

1. Zamówienia przyjmujemy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

2. Zamówienia wykonujemy według cennika umieszczonego na stronie internetowej.

3. Dywany odbieramy osobiście na terenie Warszawy i okolic.

4. Pralnia TANIE PRANIE informuje, że na dywanach zwłaszcza z wysokim włosem i na dywanach z polipropylenu często występują uszkodzenia (w skutek użytkowania) takie jak: rozdwojone końcówki, miejsca skulkowane i wydeptane, które tworzą na dywanie obszary ciemniejsze bądź o innych odcieniach. Nie ma to nic wspólnego ze złym wykonaniem usługi prania – czyszczenia lecz ze zniszczeniem dywanu.

5. Dywan który trafia do naszej pralni jest przez nas mierzony, znaczony oraz intensywnie oglądany oraz w szczególnych przypadkach fotografowany.

6. Dywany i chodniki po praniu mogą nieznacznie stracić sztywność, dywany wełniane prane po raz pierwszy mogą ulec niewielkiemu skurczeniu, w przypadku dywanów klejonych do których użyto słabej jakości klej proces prania może przyczynić się do kruszenia się kleju, rozwarstwienia lub deformacji dywanu.

7. Pralnia TANIE PRANIE oświadcza, iż nie jest w stanie całkowicie usunąć plam z: kawy, herbaty, barszczu, coca-coli, tuszu, plam z klejów, farb, pleśni, przebarwień od naturalnego drewna i bejc, z moczu ani jego zapachu.

8. Pralnia TANIE PRANIE nie gwarantuje usunięcia charakterystycznego zapachu z dywanów wełnianych. Zapach powoduje naturalna wilgoć znajdująca się w wełnie.

9. Dywany klejone usztywniane mączką kostną podczas prania mogą ulec rozklejeniu. Klient zleca pranie takiego dywanu na własną odpowiedzialność.

10. Dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jako 1m2.

11. Czas realizacji zamówienie wynosi od 5 do 7 dni roboczych. W okresach świątecznych Wielkiej Nocy i Bożego Narodzenia czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu do 14 dni.

12. W przypadku podejrzenia ze dywan odebrany od klienta może ulec zniszczeniu, pralnia zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi.

13. Opłata za usługę pobierana jest w całości przy odbiorze przedmiotu zlecenia.

14. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie drogą mailową i rozpatrywane w ciągu 7 dni.

15. W przypadku powstania sporu między Zleceniodawcą a TANIE PRANIE na skutek uszkodzenia lub zaginięcia przedmiotu zlecenia podstawą do wypłacenia odszkodowania jest paragon zakupu dywanu, itp. lub wycena oraz mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

16. Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.

17. Ceny na stronie są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT.

18. Złożenie zamówienia, oznacza akceptację regulaminu.

19. W przypadku nie odebrania przez Zleceniodawcę przedmiotu usługi w ciągu 3 miesięcy od daty wystawienia kwitu zlecenia, przedmiot usługi zostanie oddany do utylizacji.